WIJ ZIJN ALTIJD DICHTBIJ


Servicenummers

Om als bedrijf een perfecte service te kunnen bieden, is bereikbaarheid prioriteit nummer één. Klanten willen het liefst persoonlijk telefonisch contact en goede service. Met een servicenummer biedt u extra dienstverlening aan uw klanten, zoals bijvoorbeeld informatie of hulp.

Maak uw onderneming optimaal bereikbaar door het gebruik van een servicenummer. In Nederland kiest u voor een gratis 0800 nummer, een betaald 0900 of  een landelijk 088 nummer. Wilt u ook vanuit het buitenland altijd bereikaar zijn? Kies dan voor een internationaal servicenummer.

Eventueel voegen we extra IVR-functionaliteiten of herrouteringen toe. Denk aan een keuzemenu of een ingesproken antwoord of het doorrouteren va gesprekken naar een ander callcenter in een ander land.

De voordelen van een servicenummer:

  • Wordt gewaardeerd en geaccepteerd door uw klanten
  • Beste alternatief voor persoonlijk contact
  • Schaalbare oplossing: klanten kunnen zelf aansturen op een kwalitatieve of kwantitatieve respons