WIJ ZIJN ALTIJD DICHTBIJ


KPN ÉÉN

Wat is KPN ÉÉN?

kpn_voordelen

Eén zakelijke oplossing voor vast, mobiel en internet voor de zakelijke markt vanaf 5 werkplekken.

Merkt u ook dat telecombeheer steeds complexer wordt? Daarom is er nu KPN ÉÉN. Hiermee stelt u voor elke medewerker de ideale communicatie-oplossing samen; met één vaste prijs per medewerker, één contract en één helpdesk.

KPN ÉÉN is een geïntegreerde oplossing voor vaste telefonie, mobiele telefonie en internetdiensten. De basis van KPN ÉÉN is altijd een telefooncentrale in de cloud. De diensten zijn per gebruiker te bepalen.

Kies voor eenvoud en overzicht!

kpn_voordelenlijst

Voordelen

Eenvoudig en zorgeloosMet KPN ÉÉN heeft u het gemak van één contract, één factuur, één aanspreekpunt, één helpdesk en een volledig geïntegreerde hosted oplossing voor vast & mobiel internet en vaste & mobiele telefonie.

Flexibel

KPN ÉÉN biedt u een grote mate van flexibiliteit. Zo kan KPN ÉÉN naadloos meegroeien of krimpen met uw bedrijf doordat u heel eenvoudig het aantal gebruikers of telefoonnummers kunt laten aanpassen. De behoefte kan per type gebruiker verschillen. Daarom kunt u aan de hand van 4 gebruikersprofielen en diverse gebruikersopties, per gebruiker de gewenste functionaliteit kiezen. Ook kunt u maandelijks nieuwe gebruikers- of groepsopties toevoegen of opzeggen. Op deze manier betaalt u dus alleen voor wat u gebruikt.

Onbeperkt bellen

Met KPN ÉÉN belt u vanaf uw vaste en/of mobiele telefoon – afhankelijk van het gekozen gebruikersprofiel – onbeperkt naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland. De gesprekstarieven voor internationaal bellen en voor bellen naar servicenummers worden apart in rekening gebracht.

Geen investering in telefooncentrale nodig

U hoeft niet te investeren in een nieuwe telefooncentrale op locatie als u overstapt naar KPN ÉÉN. De telefooncentrale functionaliteiten worden direct vanuit het netwerk van KPN aangeboden.

Klaar voor de toekomst

KPN ÉÉN is een goed uitgangspunt voor doorgroei naar een totaalcommunicatie-oplossing waarbij modules zoals 4G, Office 365, Mobile Device Management en Zakelijk Pinnen & Zakelijk Alarm eenvoudig toe te voegen zijn. Op korte termijn (tweede helft van 2013) komen deze modules beschikbaar. Daarnaast bent u altijd verzekerd van de nieuwste functionaliteiten, doordat het platform steeds up-to-date wordt gehouden. U beschikt dus altijd over de meest recente telefooncentrale in de Cloud.

Bereikbaar op de manier die u wenst

KPN ÉÉN heeft verschillende functionaliteiten die het mogelijk maken om overal bereikbaar te zijn op de manier die u wilt.

Profielen

Gebruikersprofielen-KPN-ÉÉN2

U hoeft niet te investeren in een nieuwe telefooncentrale op locatie als u overstapt naar KPN ÉÉN. De telefooncentralefunctionaliteiten worden namelijk direct vanuit het netwerk van KPN aangeboden. U betaalt eenmalig een bedrag voor levering en werkzaamheden en eventuele aanschaf van IP-toestellen.Per maand betaalt u voor de benodigde internetverbinding, eventuele groepsopties (bijvoorbeeld keuzemenu of huntgroep) en een vast bedrag per gebruiker. Dit bedrag is afhankelijk van het gekozen gebruikersprofiel en eventuele gebruikersopties. U heeft keuze uit vier gebruikersprofielen:

Vergaderzaal
Voor vaste telefoontoestellen waarbij een basis belfunctionaliteit voor de gebruiker volstaat (bijvoorbeeld een toestel in een vergaderzaal of bedrijfskantine), kunnen gebruikers onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland. Binnen dit profiel worden functionaliteiten zoals ‘wachtstand’, ‘nummerweergave’ en ‘nummerherkenning’ ondersteund.

Kantoor
Voor vaste telefoontoestellen waarbij een basis belfunctionaliteit voor de gebruiker volstaat (bijvoorbeeld een toestel in een vergaderzaal of bedrijfskantine), kunnen gebruikers onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland. Binnen dit profiel worden functionaliteiten zoals ‘wachtstand’, ‘nummerweergave’ en ‘nummerherkenning’ ondersteund.Naast de basisfunctionaliteiten worden ook ‘doorverbinden’, ‘doorschakelen’ en ‘verkort kiezen’ ondersteund.

Onderweg
Voor medewerkers met alleen een mobiele telefoon. De gebruiker van dit profiel kan onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland en heeft de beschikking over 1000 MB data voor mobiel internet. Bij dit profiel hoort ook een vast telefoonnummer waardoor de gebruiker op zijn mobiele telefoon bereikbaar is via dit vaste telefoonnummer. Met de Zapper app kan de gebruiker eenvoudig de bereikbaarheidsinstellingen en andere functies van de telefooncentrale op afstand bedienen.Naast standaard mobiele telefoonfunctionaliteiten beschikt u ook over de Premium telefooncentralemogelijkheden: doorverbinden, driegesprek, uitbellen via de telefooncentrale (met vast nummer), wachtstand, doorschakelopties en de mogelijkheid deel uit te maken van een callcenter of Huntgroep (groepstelefoonnummer).

Overal
Voor medewerkers met zowel een vaste als een mobiele telefoon. De gebruiker kan met een vaste en mobiele telefoon onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland en heeft de beschikking over 1000 MB data voor mobiel internet. Bij dit profiel hoort ook een vast telefoonnummer waarmee de medewerker op zowel de vaste als mobiele telefoon bereikbaar is onder één zakelijk (vast) telefoonnummer. Met de ZAPPER app kan de gebruiker eenvoudig de bereikbaarheidsinstellingen en andere functies van de telefooncentrale op afstand bedienen.Naast standaard mobiele telefoonfunctionaliteiten beschikt u ook over de Premium telefooncentralemogelijkheden: doorverbinden, driegesprek, uitbellen via de telefooncentrale (met vast nummer), wachtstand, doorschakelopties en de mogelijkheid deel uit te maken van een callcenter of Huntgroep (groepstelefoonnummer).